دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

دانلود Hungry Shark Dash - بازی موبایل کوسه گرسنه


اگر به دنبال بازی ای هستید که ساعت ها شما را سرگرم کند این بازی یکی از همین بازی ها می باشد. در این بازی شما در نقش یک کوسه ی گرسنه بامزه می باشید که در دنیای زیر آب خود را با خوردن ماهی های کوچکتر سیر نگه دارید و رشد کنید. این بازی دارای گیم سنتر، امکان به اشتراک گذاری رکوردها، امکان ارتقا و بدست آوردن توانایی های جدید برای کوسه و...  می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 19:41 :: توسط : SHSaj

 

دانلود pou - بازی موبایل نگهداری از موجود بامزه

 
 
 

Pou نام شخصیت جدیدی در دنیای موبایل است که بسیار پر طرفدار است. وظیفه شما نگهداری و مراقبت از Pou است. باید مانند بچه خود از Pou مراقبت کنید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، لباس هایش را تعویض کنید، اتاقش را مرتب کنید و ظاهر آن را عوض کنید و... . این بازی بیش از 50 میلیون بار در دنیا دانلود شده و دارای امتیاز 4.7 از 5 در Google می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Let's Create! Pottery - بازی موبایل سفال سازی

 

 
 
 

با نرم افزار جدید و خلاقانه Let's Create Pottery می توانید در گوشی خود سفالگری کنید و روی ساخته دست خود طراحی دلخواه بزنید و روی آن کار کنید. شما باید با انگشت خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 4 اسفند 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Action Movie Database - نرم افزار موبایل بانک اطلاعاتی فیلم


اگر از دنبال کننده و علاقمند به فیلم می باشید این نرم افزار یک بانک اطلاعاتی برای فیلم های مختلف جهان است که به صورت آنلاین ، اطلاعات بسیار کاملی را در تمام زمینه ها در اختیارتان میگذارد . این نسخه نیز مخصوص فیلم ها و مجموعه های اکشن میباشد. انواع تصاویر و تبلیغات فیلم ها را می توانید در این برنامه دنبال کنید. این برنامه دارای انواع اطلاعات مربوط به بازیگران و تیم تهیه کننده ی فیلم می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 27 بهمن 1392برچسب:, :: 4:44 :: توسط : SHSaj

دانلود DRAG RACING - بازی موبایل مسابقات اتومبیلرانی


وارد مسابقات هیجان انگیز و پر سرعت اتومبیلرانی شوید و با دیگر رقبای خود مسابقه دهید. در این بازی قابلیت سفارشی سازی و تعویض قطعات خودرو های مختلف را دارید و بعد از دیزاین و کانفیگ کردن آنها ، در مسابقات مختلف شرکت کنید و برنده شوید. این بازی زیبا دارای گرافیک رتینا و محیط 3D شبیه سازی شده، انواع قطعات برای هر ماشین و ... می باشد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 25 بهمن 1392برچسب:, :: 21:29 :: توسط : SHSaj

دانلود Hill Climb Racing - بازی موبایل صعود به تپه
 
 
 

یکی از اعتیاد‌ آور‌ترین و هیجان‌ انگیزترین بازی‌های رانندگی که بر اساس فیزیک ساخته شده را تجربه کنید. نیوتن بیل را بشناسید، جوان عاشق بالا رفتن از تپه. اشتیاقش او را به جا‌هایی می‌ کشاند که تا به حال هیچ راننده‌ ای در آن‌ جا نبوده است. با کمی توجه به قوانین فیزیک، متوجه می‌شوید که نیوتن هیچ‌گاه از حرکت باز‌ نمی‌ ایستد تا بلند ترین تپه‌ها را تا ماه فتح کند!



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Talking Ted Uncensored - نرم افزار موبایل خرس سخنگو

اگر از طرفداران فیلم محبوب و معروف تد هستید عروسک خرسی که سخنگو بود این برنامه از روی همین فیلم معروف ساخته شده است. در این برنامه شما صحبت کنید و تد خرس تکرار می کند.
صدای خودتان را از زبان این شخصیت بامزه و محبوب بشنوید و سرگرم شوید. این برنامه دارای گرافیک و طراحی بسیار طبیعی، انواع حرکت ها و .... می باشد.

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

دانلود Violett - بازی موبایل معماهای جنگل
 
 
 

در این بازی  شما در نقش یک دختر می باشید. ماجرا از این قرار است که دختر نوجوان برای فرار از زندگی شهری وارد ماجراجویی بزرگی می شود و به برج بزرگی وارد میشود که پر از اشباح و دختر با پیدا کردن راه ها وارد مراحل دیگر بازی می شود. از ویژگی های این بازی می توان به صداگذاری های زیبا و مناسب اشاره کرد. این بازی دارای معماهای پیچیده و گوناگون است. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک منحصر به فرد، تصاویر HD، پازل های بسیار، شبح های گوناگون و ... اشاره کرد.



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, :: 5:41 :: توسط : SHSaj

بازی The Room یک بازی فکری است که نسخه‌ی اول آن توانست به یکی از تحسین ‌برانگیزترین بازی‌های فکری  موبایل تبدیل شود. نسخه‌ی دوم این بازی نیز در تلاش برای ادامه‌ی موفقیت‌های نسخه‌ی قبلی منتشر شده تا باز هم با همان پازل‌های جذاب و محیط سه‌بعدی بازی، شما را سرگرم کند. اگر علاقمند به بازی‌های فکری هستید، بدون شک The Room یکی از بهترین بازی‌هایی است که در این سبک بازی خواهید کرد. در نسخه‌ی ۱.۰.۳ بازی امکان بازی کردن برای دارندگان iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر فراهم شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 بالاتر نیاز دارید.

 

the room 2 دانلود بازی محبوب The Room 2 1.0.3   آیفون و آیپد



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 4:44 :: توسط : SHSaj

باز هم یک بازی فکری و سرگرم‌کننده‌ی دیگر از کمپانی شناخته‌شده‌ی Chillingo. بازی Feed Me Oil که نسخه‌ی یک آن توانست به یکی از بازی‌های محبوب موبایل تبدیل شود حالا با نسخه‌ی دوم  خود و با مراحل جدید دوباره منتشر شده است. در این بازی که قوانین فیزیکی در آن نقش مهمی دارند، شما باید با استفاده از ابزار موجود، نفت را به مخزن‌های مورد نظر هدایت کنید. این بازی امتیاز بالایی از سایت‌های نقد بازی گرفته است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

feed me oil 2 بازی جذاب Feed Me Oil 2   آیفون و آیپد

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : جمعه 10 بهمن 1392برچسب:, :: 4:41 :: توسط : SHSaj

پس از موفقیت سری بازی‌های Cut the Rope و محبوبیتی که در بین کاربران پیدا کرده، حالا با نزدیک شدن کریسمس، Zepto Lab نسخه‌ی دوم بازی محبوب Cut the Rope را معرفی کرده است. در نسخه‌ی جدید بازی مکان‌های جدیدی وجود دارند و ۱۲۰ مرحله‌ی جدید در بازی گنجانده شده است. همچنین ۵ کاراکتر جدید در بازی وجود دارند که به‌شما در انجام مراحل بازی کمک خواهند کرد. همچنین امکان ایجاد تغییرات در غول سبز کوچک، Om Nom نیز فراهم شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

cut the rope 2 بازی زیبا و سرگرم کننده Cut the Rope 2   آیفون و آیپد

 

 



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, :: 21:35 :: توسط : SHSaj

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد



ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, :: 12:20 :: توسط : SHSaj

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 273
بازدید کل : 56920
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل